قرصی چیزی نخوردی احتمالا ؟
خواهر هول و استرس تو جون منم انداختی منم لکه دارم ولی من قرص اورژانسی خوردم
نمیدونم والله
ولی من سر بچه اولم ۶ روز قبل موعد لکه بینی قهوه ای داشتم سه روز
بعدش ک موعدم شد پریود نشدم حدود یه هفته ای گذشت آزمایش دادم مثبت بدد
اختمالا هوزمن بدنت بهم زیخته یاکیستی چیزی باید بزی دکتر سونوبدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.