۳ پاسخ

قرصی چیزی نخوردی احتمالا ؟

خواهر هول و استرس تو جون منم انداختی منم لکه دارم ولی من قرص اورژانسی خوردم

نمیدونم والله
ولی من سر بچه اولم ۶ روز قبل موعد لکه بینی قهوه ای داشتم سه روز
بعدش ک موعدم شد پریود نشدم حدود یه هفته ای گذشت آزمایش دادم مثبت بدد

اختمالا هوزمن بدنت بهم زیخته یاکیستی چیزی باید بزی دکتر سونوبدی

سوال های مرتبط