اتفاقا باید شیر میدادی ک بچت مریض نمیشد وقتی مریض میشی بدنت انتی بادی میسازه وقتی ب بچه شیر بدی مث واکسن عمل میکنه نمیزارع بچه مریض بشع من دوبار سرماخوردم تند تند ب بچم شیر میدادم مریض نشد خداروشکر
خو ببر دکتر دیگه
سرما خوردگیه دیگه
چیکار میشه کرد ، شیر هم نمیدادی کلا با بچه در تماس بودی ک
شیر تقویت میکنه بدن بچه رو ، بخاطر اون نگرفته ، بخاطر خودت گرفته
درهرصورت الان دیگه کاری نمیشه کرد باید آروم باشی
از شیر دادن منتقل نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.