۴ پاسخ

اتفاقا باید شیر میدادی ک بچت مریض نمیشد وقتی مریض میشی بدنت انتی بادی میسازه وقتی ب بچه شیر بدی مث واکسن عمل میکنه نمیزارع بچه مریض بشع من دوبار سرماخوردم تند تند ب بچم شیر میدادم مریض نشد خداروشکر

خو ببر دکتر دیگه

سرما خوردگیه دیگه
چیکار میشه کرد ، شیر هم نمی‌دادی کلا با بچه در تماس بودی ک
شیر تقویت می‌کنه بدن بچه رو ، بخاطر اون نگرفته ، بخاطر خودت گرفته
درهرصورت الان دیگه کاری نمیشه کرد باید آروم باشی

از شیر دادن منتقل نمیشه

سوال های مرتبط