۳۵۰۰تا ۴ باید باشه
دختر من ۲۲۰۰ بود ، دو ماهگیش ۵ و ۲۰۰
شیر خشک نان ۱ میدم هر دو ساعت ۶۰سی سی
بجز اون دکتر گف ویتامینAD و E هم بهش بدم.
الان ۵ و ۹۰۰ ولی دور از جون نی نی های شما سرماخورده اشتهاش خیلی کم شده🥺
تا شش ماه هرماه یک کیلو اضاف میکنه گلم،پستونک بده مکیدنش بهتر بشه پسر منم همینجور بود اصلا شیشه ندادم فقط سینه دادم الان دیگ هوف میکشه 🤣
فکر کنم باید ۳ رو رد کنه دیگه . منم ۲۹۰۰ بدنیا اومد ۳۶ هفته امروز ۲۵۰۰ بود بخاطر زردی دستگاه رفت .گفتن تا پایان ۱ ماهگیش باید ۳ رو رد کرده باشه
۳۵۰۰نرماله شه
باید ۳ رو رد کنه مامانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.