اصلا قند و شکر برای این سن مناسب نیست
از دکتر بپرس تا راه حل بده شاید شیرش رو عوض کرد
نهههه عادت میکنه به شیرینی
دیابت میگیره
نه اصلا خواهشا به حرف چرتو پرت فامیل گوش نده
مگه هر چیزی رو باید رو بچه امتحان کنی؟
نهههههههه به چه قیمتی اخه 😭مثلا تپل شه یا شیر زیاد بخوره دور از جون دیابت بگیره خوبه چه چیزای عجیبی ادم اینجا میبینه 😖😖😖
آنومالی کی میری گلم چطور شد نی نی میخواستم بگم به دکتر بگو آنومالی پیشرفته بنویسه یا سونو رنگی باشه 😘 خیالت راحت میشه
غذای کمکی نمیخوره؟؟ اگه میخوره لابد سیر میشه میلش ب شیر کم میشه
حتما بنپاز و به بچه بیش فعال سلااام کن
شیرش عوض کن عزیزم
قطعا نه . دیابت تو کودکان خیلی زیاد شده به خاطر همین کارا…از نظر شما کم شیر میخوره یا دکتر؟قطعا دکتر باید بگه شایدباید شیرشو عوض کنی مثلا نان و گیگوز شیرینتر هستند و برای بچه خوشایند تر…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.