۴ پاسخ

عالیع

بله خوبه

چ شیرخشکی میخوره

بله عزیزم خوبه❤️

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم ۱۷ ماهگی
مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی