۴ پاسخ

اصلا بهش دست نزن خودش خوب میشه واکنش طبیعی بدنش بوده به واکسن و خوبه
دختر من الان که شش ماهه شده تازه داره خوب میشه

چرا از ما فقط به پاهاش زده

طبیعیه دست بهش نزن

هیچی ولش کن خودش پر میشه خالی میکنه دستش نزن

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و فاطمه مامان ریحانه و فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی