بهش اجبار نکن تاوقتی خودش بخاد شاید الان شرایطت مالی نداره
جنگ معلوم نیست کی تموم میشه ، البته انشالع زودتر تمومه،،، اما اگر منتظر این اوضاع باشیم که زندگی باید مختل بشع،، با اینکه جنگه و منم ناراحتم اما هنوز پیگیر دکترمم، آمپول میزنم اقدام میکنم چون با خیال راحت سپردم بخدا، فقط خدا
سلام
خیلی اقتدار بدید، و طوری وانمود کنید که دلیل تمایلتون به بچه دار شدن خود همسرتون هستن، یعنی مثلا وقتی نشستید بگید دلم میخواد بچه اولمون یه پسر قدرتمند و قوی مثل پدرش باشه ، کاش بچمون شبیه شما بشه، مثلا وقتی یه کار مثبتی انجام بدن ، با ذوق بگید یه دونه از شما کمه واقعا تو این دنیا دوست دارم خیلی زود کلی بچه داشته باشیم همه هم مثل شما خوش اخلاق و قوی و مهربون....
بعضی از آقایون یکم ترس دارن بلاخره مسئولیت جدید و از طرفی شاید میترسن حالا بچه که بیاد درگیرش میشید و توجهتون کمتر بشه و....
شما غیر مستقیم و با این لحن حرف زدن بهشون بگید که دلیل بچه خواستنتون اتفاقا همسرتون هستن ...
مام میخایم
ولی تو این وضعیت فعلا دست نگه داشتیم ببینیم چی میشه
من شوهرم ده ساله ازدواج کردیم تازه تمایل نشون داده جدیدا میگه که نهایت از پرورشگاه میاریم اگه نشد
دلیلش چیه؟ بشین باهاش منطقی حرف بزن ،از اینکه تو زندگی مشترک نظر هر دو مهمه بگو ، بگو منم خواسته ای دارم و یکی از آرزوهام مادر شدنه، و اینکه حتما حتما یه چکاپ کامل برو، به دکتر بگو تمام آزمایشات و سونو های لازم رو بنویسه هم برای شما هم همسرت، چون من این اشتباه رو کردم، شوهرم میگفت تا دوسال اصلا، بعد از این مدت یه سال اقدام کردیم خودمون نشد، تازه رفتیم دکتر و فهمیدیم اسپرم آقا ضعیفه، شش هفت ساله تحت درمانم کلی دارو درمانژ ، دوبار iui، سه بار ivf، هنوز که هنوز نشده و این وسط فقط سنم رفته بالا
واسش کلیپ بچه بذار
رفتین جایی بچه دیدین بگیر بیار ببینه چند دقیقه باهاش بازی کنه
هی حرف نی نی بزن ولی نگو بیاریم
باید ب نی نی علاقه مندش کنی
فقط اونیکع دیس لایک زدی خب الان ینی چی ،، خدا شفات بده همون انگشتت همونجوری بمونه😆😆
🥲 مثل من
باهاش صحبت کن دلیل اینکه بچه نمیخواد رو ازش بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.