۶ پاسخ

من فقط توضیح میدم سعی میکنم قانعش کنم در حقم بد کرده اما انگار نه انگار ...
فقط منو یه آدمی که عصبی هس و غر میزنه می بینن ..
اخرشم خودم اذیت میشم
واقعا سخته در حقت بدی کنن ..
اما انگار نه انگار
نتیجه گرفتم بعد این بیخیال باشم فقط سکوت کنم ..

خود خوری
کاری دیگه ای از دستم برنمیاد

overthinking

میام گهواره یا با کار سرموگرم میکنم به هیچ عنوان به خودم اجازه فکرو خیال بی خود نمیدم

میریزم تو دلم
امروزم ازون روزاست دارم دق میکنم

هیچی میریزم تو خودم 😕
یا با همسرم و مادرم درد و دل میکنم

سوال های مرتبط