۸ پاسخ

قطرهکولیک از بهش بده دیسیکلومینم خوبه دوپریدونم خوبه

غذای سنگین دادی؟به آب جوش نبات ،یدونه هل ،عرق نعنا و گلاب اضافه کن بده بهش

سردیش شده بهش ابجوش نبات بده

ببین پسر من دوروز پشت هم باقالی پلو‌خورد فرداش همینطوری گریه شدید میکرد دیگه یکم بغلش کردم ارومش کردم بهش عرق نعنا نبات دادم بعدا پی پی کرد خوب شد

دکتر ببر احتمالا دل درد داره

حتما ببر دکتر داروی همینجوری نده بهش

اخی عزیزم دلش دردگرفته. ببرش دکتر گناه داره

دی سیکلومین بده بهش شاید دل درد داره

سوال های مرتبط