خانما بچمو واکسن زدم راه کار بدین تب نکنه

۲ پاسخ

من الان از دکتر پرسیدم دخترم ۱۵ باید واکسن بزنه گفت هر چهارساعت دوبرابر وزنش استامینوفن بهش بده حتی اگر تب نکرد روز اول کمپرس آب سرد دوروز بعدی کمپرس آب گرم

منم الان ۴ ماهگیشو زدم🥺

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی