۶ پاسخ

خوبه که

شیرخشک اپتامیل بده خیلی خوبه

دختر منم اینجوریه بود فقط قدش الان ۶۴ شده وزنش هم ۵۷۰۰

من بردم دکتر مولتی داد با آهنگ گفت از ۴ ماهگی کمکی شروع کنم

همه چیش خوب به نظر میاد که

از دکترش بپرسی بهتره

سوال های مرتبط