تا خدا نخواد هیچی نمیشه
وااین چه حرفیه اون کی بودکه این حرف وزد.اینهمه ادمای چاق هستن که باردارمیشن بچه های سالم بدنیامیارن خودتودرگیراین حرفانکن
نه همش حرفه با دکترت حرف بزن
وااااا خیلی غلط اضافه کرده، فقط این در رابطه با تو نیست کلا همه مون باید مواظب اضافه وزن چهار ماه به بعد باشیم، اگه اینطور بود دکتر خودشو علاف نمیکرد و انتقال نمیداد برات، دکتر خودت چیزی نگفته اون دایه عزیزتر از مادر شده؟؟ کلا که خوبه تحت نظر متخصص تغذیه باشیم این مدتو منم دنبالشم فکر این چیزا رو نکن فقط همینو کم داشتی
عزیزم درخواست میدی لطفا
مهم سلامت رحمت بوده که دوتا نینی خوشگلتو نگه میدارن
عزیزم فقط به حرف دکترت گوش بده ازش بپرس خیلیا خیلی حرف میزنن بعضیا ناخواسته بعضیا ازروی حسادت بعضیا ازروی تجربه خودشون ولی تو فقط به حرف دکترت عمل کن.منم باقد 167 وزنم 78 کیلو هست دکترم گفته سه یاچهارکیلو کم کنم برای ای وی اف وانتقالم ولی خودمو اذیت نکنم
وا مگه چند کیلو هستی!؟؟!
وااااااا وقاحت تا چه حد
اگر خدا نمی خواست این دو تا فرشته رو تو دلت نمیزاشت
چه زر مفتی😂😂😂😂😂 واقعا باور کردی
لف بده گوش نده ب این حرفا فامیل ما چاقه ۲ تا بچع اورده چ حرفا میزنن مردم جاقی چیکار بچه داره 😂😂
عزیزممم به این حرفا توجه نکنکسیم گفت بگو توکل به خدا ایشالا چیزی نمیشه
چقدر بعضیا بیشعورن اخه این حرفارو به یه زن حامله میزنن
اصلا فکرشو نکن تا خدا نخواد یه برگ از درخت نمیوفته
بهش میگفتی عزیزم برو گوهتو جای دیگه ای بخور تا الان خداروشکر بچه هات عالی بودن عالی رشد کردن تو فقط باید از خودت و اونا مراقبت کنی قند و شیرینیجات نخور رژیم غذایی تو حفظ کن که وزن زیادی بالا نره همین خدایی که بهت دو تا فرشته داده خودش هم نگهدارشونه فکر و خیال نکن آدم سمی زیاد پیدا میشه
نه عزیزم منم وزنم بالاس یه دختر دارم الانم شکر خدا دوقلو باردارم
اون یکی کی بود اونوقت؟ دکتر یا یه آدم معمولی؟ اگه دکتر بوده که مطمئن باش دکتر خدا نیست که هرچی بگه همون بشه، و اگه یه آدم معمولی بوده بذار پای حسودیش و بسپارش به خدا تا خدا جوابشو بده
من اگر جای تو بودم جرواجرش میکردم تا بفهمه کت تن کیه 😅😎 یه غلط اضافه ای کرده منم دوتا سقط تو چهارماهکی داشتم ولی نه چاقم نه لاغر. وزنم نرماله. ناراحت بودم. یه دکتر عالی توی یزد رفتم گفتم ناراحتم. اینجوری میشه گفت اتفاقا خوشحال باش. شاید جنین هایی که تشکیل میشن یه مشکلی داشتن آنقدر بدنت سالمه که زود تشخیص میده و اون جنین و سقط میکنه. اصلا نگران نباش.
به برنامه ریزی خدا شک نکن ❤️🤩
وااای چقدر میتونن بعضیها بیشعور باشن
اصلا هم همچین چیزی نیست
خیلی آدمهای چاقتر هستن که بچشون به سلامتی دنیا میارن
اصلا چاقی ربطی نداره برای همچین چیزی ، فقط ممکنه سختر باردار شد
طرف یه روانی بیشعور بوده و قطع رابطه کن
به هیچکس هم نگو بارداری تا غربالگری دوم
خیلی گوه خوردههههه کی این زر رو زده؟
گرنگهدار آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد💋🕊️
شما رو نمیدونم عزیزم ولی عمهی همسرم هم دوبار بعد تموم کردن سه ماه بچهش سقط شده ولی ایشون دکتر بهش گفتن بخاطر اضافه وزنت هست و گفتن تا لاغر نشی نمیتونی حاملگی رو تا آخر برسونی، بنظرم شما هم حتما به دکتر مراجعه کن شاید دلایل دیگهای هم باشه
میگفتی گوه خوردی شما 😁
منم قبل بارداری همین حدود شما بودم با ورزش و رژیم ۲۴ کیلو کم کردم بعد باردار شدم هنوزم ریسک چاقی رو دارم تو بارداری ولی تا الان که خداروشکر خداروشکر مشکلی نبوده شمام نگران نباش
چه ربطی داره اخه😐 بعضیا فقط میخوان دلتو خالی کنن ما یکی از فامیلامون بالای صد کیلوعه چهار تا بچه داره
دوتا آخریا دوقلو هستن یه سال پیش به دنیا اومدن نگران نباش تحت نطر پزشک باشی اوکیه
واقعا که چطور میتونن به زبون بیارن
اصلا اینطور نیست اصلا ادم میشناسم ۱۱۸ بوده راحتم فارغ شده
بد به دلت راه نده
عزیزم بیخود کرده گفته ، من دختر دایی مادرشوهرم اینقد چاق بود الان دوتا بچه داره 😂
خودم شاهد بارداری دومش با اون چاقیش بودم 😂
ببخشیداااا میگفتی گووووه نخور 😡😡چه آدم بیشعوری بوده چه ربطی داره والا من دیدم زنه 100کیلوعه بچه اورده دنیا عین دسته گل
وااا این چ حرفیه
اون حسوده بدبخت بوده
اینهمه چاق تازه طبیعیم حامله میشن بچشونم هیچی نمیشه
اگه قراره بود خطرناک باشه خوده دکتر میگف
مگه بالای 100 هسی؟؟
مگ تاحالا سقط داشتی؟فامیل همسرم ۱۵۰کیلوعه یدونه زایمان کرد ن بابا همش حرففففه فقط خداااا
میخواستی بزنی تو دهنش
خیلیم بیخود کرده حسودهههههه
وای چ حرفا.. میخواستی بهش بگی اوسکول موسکولی چیزی هستی..🤣
وزنت چنده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.