۸ پاسخ

وزنش کم نیست .درسته

آره کمه کمکیوشروع کن

ببر دکتر فولیک اسید و اهن و زینک بده اشتهاش باز بشه

وزن تولدش چند بوده
میگن شش ماهگی وزنشون باید دوبرابر وزن تولد باشه

از دکترش بپرس گفت ایرادی نداره غذای کمکیشو شروع کن

کمکی میدی؟

چنده وزنش؟

وزنش چقدره؟

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی