منم همین طور بودم اصلا نمیگرغت یا با زور اخرشم شیرخشکی شد
رابط سینه بگیر واسه من جواب بود
منم روزای اول نمیتونست بعد یه هفته دیگه خوب گرفت الان خداروشکر خیلی خوب میگیره فقط یه سینم نوکش کوچیکه یکم سخت میشه
برو بهداشت راهنمایی میکنن
یه رابط هست فکررر کنم sns بود اسمش یادم نیست یه شیلنگ نازک مثل سرم یه سر داخل شیشه یه سر رو نوک سینه خواهرم بچش اینجوری گرفت بالاخره
اهمیت نده واقعاً دست کسی نیست بعدشم راحت تره اگر شیرخشکی بشه
اگه. سينت نوك نداره نميتونه بگيره رابط سينه بگير كه بتونه بگيره. و يا بدوش بهش بده
پسر اولم اینجوری بود سر سینت چیز شیرین بزن بگیره
راس میگن باید تلاش بکنی حوصله خرج بدی واسه منم نمیخورد.. عادت کرده بود شیرخشک.. هرکاری بگی کردم با سرنگ و شیر دوش و کلی تمرین کردم .. الانمیگیره میخوره.. کفری شده بودم بچه رو دعواش میکردم
باز بزار تودهنش بچه منم نمیگرفت تا کم کم هی سینمو گذاشتم دهنش گرفتش
بابا منم به زووووور میگیره
وقتی میذاری دهنش از گوشه لبش با سرنگ شیر خشک بریز که حریص بشه مک بزنه فکر کنه از سینته
برا منم همین بیخیال به حرف هیشکی اهمیت نده
بگما با شیر دوش هم امتحان کن شاید نوکشو نمیتونه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.