۸ پاسخ

منم یکی از سینه‌هام نوک نداشت بچه خیلی اذیت بود رابط سینه هم گرفتم خوب بود بد نبود اما هی درمیومد خودش مک بزنه درست میشه اما یکی از دوستام گفت یه سرنگ بزرگ بگیر نوکش بزن این مدلی که توی عکس برعکسش کن بذار نوک سینه بعد آروم سرنگ بکش که دردت میاد نوک سینه میاد بیرون بعد نی‌نی شیر بده

تصویر

باشیردوش بدوش نوکش درمیاد یا هم یک سرنگ بردار سرشو باچاقو ببر بزار نوک سینه بکش البته سرنگ بزرگ باشه

منم همین مشکل و دارم منتها با سینع کوچیک☹️😂 دختر من بعضی وقتا عصابش خورد میشع دیگع خعلی گریع میکنع بهش شیرخشک میدم

اول شیر دوش بزن

پوزیشن درست داشته باش و کنار سر سینه رو باید دست نیشگون بگیر بذار دهن بچه راحت میخوره

زایمان اول سینه نوک نداره به بزرگی و کوچیکی نیست سر دوماهگی انقدر شیر میاد تو سینت دو سایز اضافه میکنی

رابط سینه بخر

باشیردوش بدوش نوکش درمیاد یا هم یک سرنگ بردار سرشو باچاقو ببر بزار نوک سینه بکش البته سرنگ بزرگ باشه

سوال های مرتبط