کسی هست برا سزارین پول داده باشه ک بیهوشش کنن؟ چقدر دادین؟؟؟

۴ پاسخ

از کمر بی حس نشدم کلن بیهوشم کردن اره پولشم تو‌لیستی که بهمون داده بودن نوشته بود یادم نیست چقدر

اصلا بیهوشیو انتخاب نکن. اشتباهه..سر بشی خیلی بهتره اصلا درد بعده زایمانتو زیاد متوجع نمیشی

اگه فوبیا داری که هیچی ولی اگه مشکلی نداری، بهتره که از کمر به پایین بی حس بشی چون بیهوشی خیلی عوارض داره عوارضش برای هرکسی متفاوته

عزیزم پول برای بیهوشی نمیدی اگر دکتر بیهوشی بهش بگی و مشکلی نداشته باشی بیهوش میکن

سوال های مرتبط