از کمر بی حس نشدم کلن بیهوشم کردن اره پولشم تولیستی که بهمون داده بودن نوشته بود یادم نیست چقدر
اصلا بیهوشیو انتخاب نکن. اشتباهه..سر بشی خیلی بهتره اصلا درد بعده زایمانتو زیاد متوجع نمیشی
اگه فوبیا داری که هیچی ولی اگه مشکلی نداری، بهتره که از کمر به پایین بی حس بشی چون بیهوشی خیلی عوارض داره عوارضش برای هرکسی متفاوته
عزیزم پول برای بیهوشی نمیدی اگر دکتر بیهوشی بهش بگی و مشکلی نداشته باشی بیهوش میکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.