۵ پاسخ

۴ روز

بعصی پرستارا میگن سه روز بعصیها ۴ روز
منک زایمان کردم بیمارستان گفتن ۴ روز

من بیمارستان که بودم دکتر گفت ۳ ساعت بیرون ۳ روز یخچال ۳ ماه فریز

دوروز تو یخچال

۲۴ساعت

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی