کسی صندلی ماشین الیت نیو گرفته؟ممنون میشم نظر بدین

۱ پاسخ

من برای پسرم گرفته بودم خیلی خوبه من ک راضی بودم ..الانم بسته بندی کردم گذاشتم بالا پشت بوم برای دخترم😅

سوال های مرتبط