عزیژم کاملا طبیعیه
برای دختر من که زدن گفتن ده درصد بچها جای واکسن براشون نمیمونه نترسین
من خوذمم بچه بودم زدم ولی جای واکسن ندارم
واسه دخترمنم جاش فقط یه کوچولو قرمز ولی اصلا جاش چرک نکرد نمیدونم چرا اینجور شده
مال دختر منم معلوم نیست بردم دکتر گفت برای بعضی بچه ها چرک نمیکنه
اینجوری خوبه که
پسرمن ۳ ماهشو تموم کرده ولی هنوز جاش قلمبه ست
آره مال دختر منم اصلا معلوم نیست فک میکنم نزدن میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.