منم دیشب دلپیچه داشتم
ترسیدم علائم زایمان باشه
زمان گرفتم با گوشی بعد از ۲۰ دقیقه دیگه تکرار نشد خیالم راحت شد
منم تقریبا یه هست بود دلپیچه میاوردم بالا رفتم دکتر ولی کامل خوب نشدم
منم هستم
نه عزیزم من یه هفته دلپیچه و دل درد دارم به خاطر فشار روی روده هاس
ازعلاعم اسهاله اگه اسهالی ی موز بخور خوب میشی
منم داشتم شایدچیزی خوردی
منم الان از دیشب درگیرم
فردا میشم 33 هفته
من هفته های شما داشتم ولی نزاییدم هنوز
نه عزیزم
وای منم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.