خانم ها من قرصام تموم شده دکترمم نیستن چی کار کنم ؟

۶ پاسخ

اگر مکمله خودت بگیر مجدد

میشه عکس دارو هاتون بزارین من یکی از داروها تموم شد یادم نبود نباید جعبش بندازم دور حالا اسمش بلد نیستم

منم تموم شد از همونا گرفتم عوض نمیشه دیگه

اسنپ دکتر بگو برات همون دارو هارو بنویسه

منم قرص هام تموم شده دکترم نیس میخوام فردا برم از بهداشت بپرسم

فکر کنم تا این هفته قرص جدیدی نیاز نیست و همون قبلی ها رو باید ادامه بدی.مکمل و … از داروخونه بگیر بخور

سوال های مرتبط