اگه حبوبات رو قبلش خیس نکنیم چی میشه؟ خاصیت نداره؟

۴ پاسخ

دیر میپزه ادمو دق میده ، نفخ داره

کاری یه خاصیتش نداره معمولا برای اینکه نفخش بره خیس میکنن
وقتی بخیسونی هم زودتر میپزه😅

نه خاصیت از دست نمیده بیشتر برا ای که زود پز نفخش گرفته بشع خیس میکنن

نفخ داره عزیزم

سوال های مرتبط