خانوما پسرم ۱۸ روزشه بینیش گرفته چکار کنم خوب بشه

۳ پاسخ

پسرم منم اونطوری بود اسپری دی بی سالین ۱۲ ساعت دو پاف واسه هر بینی دکتر داده

حالت خوابیده بگیرش یا قطره سدیم کلرید بزن یه قطره داخل بینیش بعد بشونتش پاکش میشه بینیش
گاها مچبوری هر روز بزنی

قطره سدیم کلرید بریز با فین گیر تمیز کن

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان ۱۵ ماهگی