من هم ۲۸ بودم و سرکلاژ شدم اگه دکتر هم میگفت نه من باز هم عمل میکردم چون خیالم راحت میشد عمل سرکلاژ یه عمل کمکی هست اصن نگران نباش به امید خدا حل میشه
نه تغییر نکنه خیر
تو هفته شما بله گلم چون میاد پایین تر
استراحت کن گلم نه بد نیس
اگه شیاف داد دکتر استفاده کن از پله بالا نرو رابطه نداشته باش
دکترت باید تشخیص بده اما پایینه سرویکست احتمالا سرکلاژ کنه
نه عزیزم استراحت کن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.