ازمایش بدی خیالت راحت میشه
آره یه آزمایش خون بده
عزیزم چون پریود نشدی ۸ ماهه بخاطر اونه حس میکنی و استرس دلیل بعدیشه. یه ازمایش بده امروز یا نهایت فردا جوابش میدن. بعدم اگه بچه نمیخوای بهتره کاندوم لاقل استفاده کنید چون جلوگیری طبیعی با پیش اب هم امکان بارداری هست
ازمایش بده خیالت راحت بشه
22222222
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.