خانما جنسیت با سلفری صددرصده؟؟

۶ پاسخ

بله عزیز

99 درصده

خود ازمایشگاه ب من گفت باید با انومالی تطابق داشته باشه که برای من داشت . گفت ۹۷ درصده ولی با انومالی میشه صد در صد . ی تعداد خیلی خیلی کمی هستن که اشتباه براشون درمیاد اما خیییلی کمن .

تقریبا ۹۹درصد درسته

بله

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری