۱۲ پاسخ

..

تصویر

اینم دستورش
.
اردو تفت دادم تا رنگش شکالتی شده
بعدش نصف لیوان روغن مایع استفاده کردم
یه لیوان شیر و نصف لیوان شکر و یه قاشق چاییی خوری زعفران و گلاب رو حل کردم و لازم تفت دادم

حلوات بیست عالییییی 😅🫣😬

ایشتیام چوویه

مواد لازم و پیمانشو هم بگوو

تامی سوتاو‌نادا آوا رشه

نمیشه به جای زعفرون زردچوبه ریخت

من زعفرونی درست میکنم رنگش خیلی روشن میشه بنظرم مجلسی تره خیلی ارد تفت ندی بهتره

عزیزم عالی شده .منم دیشب درس کردم جالب نبود دستورشو‌مبگی

دستور بزار بی زحمت

عالی نوش جان

کو؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری