مامانا رفتن برای مذاکره
#فرزندپروری
#پوشاک
#شیرخشک

۶ پاسخ

والا تلوزيون گفت هيت ايراني نميره اسلام اباد

آره رفتن
انشالله به توافق برسن
من دیگه از استرس نصفه جون شدم 🥲

ن نرفتن

معمول نیست فعلا

نه نرفتن

یعنی باز باید برن

سوال های مرتبط