منکه همه جا رفتم...بچتو جوری با پتو بپیچ که هوا نره بعد هرجا دلت خواست برو
منکه هنوز پامو از خونه نزاشتم بیرون🥲
من با بچه مهمونی بعد از یک ماه رفتم
اما خودم و شوهرم بیرون گردش میرفتیم از ده روز بعد از زایمانم
من که تا ۱۵روزگی دو بار شمالم رفتم 😆😆یه هفته بگذره میتونی بری همه جا
مسافرت که تا ۴۰ روزگی صبر کن ولی مهمونی جایی که راحتی مثلا پاشی پوشکشو عوض کنی و شیر بدی خب چرا نری
منکه ۵ روز مامانم واستاد پیشم بعد بلندم کرد بردم خونه خودشون..خونه خودم تهرانه اونا قزوین
تا 40روز میگن بچه رو جایی نبری بهتره
دوازده روز بعد
عزیزم بگو اگه بچه مریض بشه قبل دوماهگی باید بستری بشه اگه میتونی نگهش داری بسم الله
من پسرم ۱۹ام دنیا اومد
واس عید فقط خونه دو تا مادربزرگای همسرم برای احترام رفتیم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.