مادرا کسی بوده بیمارستان مادران تهران زایمان کنه؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

ارره من هشت ماه پیش زایمان کردم دکترم عالی بود ولی از بیمارستان راضی نبودم

دکترمم نسرین مافی بود خیلی خوب بود

من زایمان نکردم ولی دوسال پیش یکروز اونجا بستری شدم بخش زایشگاه و اتاق عمل رفتم خیلی بیمارستان خوبیه تمیز و ساکت من ک خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط