ارره من هشت ماه پیش زایمان کردم دکترم عالی بود ولی از بیمارستان راضی نبودم
دکترمم نسرین مافی بود خیلی خوب بود
من زایمان نکردم ولی دوسال پیش یکروز اونجا بستری شدم بخش زایشگاه و اتاق عمل رفتم خیلی بیمارستان خوبیه تمیز و ساکت من ک خیلی راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.