۱۴ پاسخ

نه مثل اینک بدنش مقاوم ب انتی بیوتیک بوده ی نوع بیماری خود ایمنی
بعدبستری شدنش بخاطر تب عفونت بیمارستانی گرفته

من دیگه واقعا میترسم واکسن ۱۸ ماهگی پسرم بزنم
واکسن یک سالگی که تب نمیکنن این تیبش تا ۴۲ میرسید و پایین نمیومد
۱۸ ماهگی که سنگینه واقعا نمیدونم چکار بشه

عزیزم من مادرش فائزه رو میشناسم و از خیلی وقت پیش جز دوستامه دلیلش اینه ک مشکل عماد کوچولو با یه تب شروع شد تبی ک ناشی از واکسن بود و پایین نمی اومد از همونجا مشکل عماد کوچولو شروع شد بعدم همین تبی ک پایین نمی اومد فک میکنم ب مغزش آسیب رسوند بعد داشت روند درمانش خوب پیش می‌رفت ک تو بیمارستان یه ویروسی چیزی گرف بدنش عفونتی شد و این عفونت رفته رفته حالش رو بدتر کرد و درنهایت جونش رو گرفت البته فائزه هرگز در مورد تب واکسن ک شروع بیماری بود جایی صحبت نکرد من با توجه ب چیزایی ک تو کامنت مینوش تو تاپیک ها و تاپیک هایی ک همشو خوندم اینارو گفتم

اینجوری ک مامانش توی کامنتای اینستا گفته بود بچه واکسن شش ماهگی ک میزنه تب ساده میکنه اینا میترسن میبرنش بیمارستان و ازونجا ی نوع عفونت بیمارستانی وارد بدنش میشه و بدنش دیگه مقاوم میشه ب آنتی بیوتیک

چه چیزا پیش میاد خدایی منم چند روز پیش رفتم مسافرت یه بچه ۶ماه اونجا ایست قلبی کرد خدایی جای تعجب نیست

💔💔💔💔

خیلی غصشو خوردم،بیچاره مامانش اینهمه بیمارستان بود چه چیزایی دید اخرم اینجوری شد🥲

وای خدا ...فوت شد ؟😭🥺

نه عزیزم واکسن نبود … بچه مریض میشه میبرن بیمارستان بستری میشه توی همون بیمارستان عفونت گرفته

جریان عماد چیه منم چند بار دیدم راجع بهش حرف میزنن ولی نمیدونم

عماد دیگه کیه عزیزم؟از نینی های گهواره؟؟

عماد کیه؟

عماد کیه

خیلی منم دوسدارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۱ سالگی
مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان Kiyan🍁🐣 مامان Kiyan🍁🐣 ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی