ن ربطی نداره فقط زور زدن زیاد اره دهانه رحم بازمیکنه انجیرخشک بخور ابم زیاد بخورمشکلت حل میشه گلم
نباید زور بزنی شیاف گلیسرین بزار یا از داروخانه بگو بارداری شربت بگیر یا دکتر برو
عزیزم لینک میخواستم واست تو شخصی بفرستم پی ویت باز نشد واسم اینجا میفرستم
https://eitaa.com/joinchat/2463760631C1fd97d78bc
عزیزم پودر گیاهی پسیلیوم استفاده کن
منم یبوست داشتم دکتر گفت فقط از دسشویی فرنگی استفاده کن انجیرخشک هم خیس میکنم روزی 3تا میخورم کاملا مشکل یبوستم حل شده
نه عزیزم فقط فشار نیار زیاد
نه زور زدن باعث میشه طول سرویکست بیاد پایین
سعی کن مشکلو حلش کنی یبوست توی بارداری خوب نیست
نمیدونم
ولی منم دارم
ی فشار و سنگینی رو مثانیه و رحممه اصلا نمیتونم دراز بکشمم کمر دردم دارم
نه باهم فرق میکنن جاهاشون خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.