۴ پاسخ

ولی سخت پیدا می‌شه خیلی منم به زور دونه ای میگیریم

منم ی دونه باز کردم ی دونه بازنیست اینا تموم بش دیگه باید ی غلطی کنم یاپیدا کنم یاعوضش کنم

دکتر من میگه آپتامیل بهترین شیر خشک ایرانیه مخصوصا واسه ریفلاکس

فرقی نمیکنه هرکدوم به بچه بسازه اون بهتره
بیومیل مال رفلاکس نیست

سوال های مرتبط

مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۷ ماهگی