۸ پاسخ

ن مشکلی نیست فقط زیاد نده دل‌درد بگیره

عزیزم روی شیرخشک میزان مصرف بر اساس سن نوزاد نوشته، اگر شیرخشک معمولی میدی ۳۰تا مناسبه
اگر شیرت زیاده و سیروس میکنه فقط شیر خودتو بده
من چون شیرم کمه کمکی میدم

نه منم میدم مشکلی نیس

منم میدم از تو سینتو میگیره؟ من باید بدوشم

۶۰تا زیاده ۳۰تا باید بدی

شصت زیاده رفلاکس میگیره اگه شیر خودتم میخوره من الان شصت تا کمکی میدم

حواست باشه بچه ای ک شیرخشک میخوره سینه رو ول میکنه

نه منم میدم

سوال های مرتبط