چرا همه میخوان ۳۷ هفته زایمان کنن خبریه ؟؟؟

۵ پاسخ

اره دیگه نمیکشیم😑😂 واقعا هفته ها آخر سخت میگذره

من کلا دکترم برای ۳۷هفته و پنج روز بهم نامه داده خودش

۳۷میشه؟؟؟ منم برم الکی بگم درد دارم تموم بشه منم خسته شدم دیگه تموم نمیشه

حتما میخان زود تموم بشه😂

😂میترسیم بعدش جنگ شدت پیدا کنه یا دکترا غیب شن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری