برای وزن گیری آپتامیل بدم چطوره؟
الان نان میخوره

۵ پاسخ

من ببلاک‌ میدم خوبه

برا وزن دهی معمولا نان خوبه

گیگوز بده خیلی عالیه

سلاام گلم میدونم ربطی به جواب سوالت نداره
میشه بگی بیمارستان بورزیه رفتی موقع عمل کسی پشت در اتاق عمل راه میدن یا ن بعد ساعت ملاقاتش اینا چطوری ؟!
همسرم میتونه بعد عمل بیاد تو اتاق بخش یا ن؟!

الان وزنش چقده؟
وزن تولدش چقد بود؟

سوال های مرتبط