بنظرتون آغوشی به دردمیخورع؟

۸ پاسخ

صد در صد

خیلی به کار میاد خواهرم من تازه زایمان کرده من میبینم که چه قدر قابل استفاده و به کار

سلام بله

آره خیلی خوبه چون اوایل بچه که ریزه س امنیت بچه بیشتره تو‌اغوشی

اره عزیزم

آره میگن خیلی خوبه
قیمتی هم نداره

آره عزیزم خیلی خوبه

اره برای اینکه بغلش میکنن امن تره اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری