خانما رفتم ان تی ۱۸ هفته ۳ روزم
وزنش ۲۲۶ بود خوبه؟یا کمه؟❤️

۵ پاسخ

انومالیه.خوبه وزنش
بسلامتی ان‌شاءالله

آره گلم من آنومالی رفتم ۱۸ هفته بود ۲۳۰ گرم

تایم آنومالی ہستش و بلہ وزنش اوکیہ

بله وزنش خوبه

تایم سونو آنومالیه گلم نه ان تی

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهشتم بارداری