بنظرتون اسم دلوان قشنگه؟؟

۱۱ پاسخ

من خوشم نیومد راستش

دلوین بهتره

نه تلفظ خوبی نداره

نه زیاد

نه راستش

دلوین خوبه

به بعدش فکر کن ک بزرگ بشه صداش کنن خودت

نه دلارا
بهتره

نه جالب نیست

اره خیلیی✨

بد نیس

سوال های مرتبط

مامان مموشی مامان مموشی ۷ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دخترام🍒 مامان دخترام🍒 ۱۰ ماهگی
مامان بهار و باران🤎 مامان بهار و باران🤎 ۹ ماهگی