عزیزم شما کجا زایمان کردی؟
راهنمایی می کنی
سلام مامان پناه خوبی ببخشید توروخدا اذیتت میکنم من امروز پیش دکتر هنربخش بودم بهم گفت که سزارین با نامه تو بهمن شامل بیمه تکمیلی نمیشه من گفتم یکی از مامانا قبل عید رفته میگفت شامل شده دکتر گفت بپرسم شما چقدر پرداخت کردی با بیمه ب بیمارستان ؟بیمه تکمیلیتونم چی هست؟
منم از بهروز محمدی نامه گرفتم مرسی عزیزم از راهنمایی بنظرت بیمارستان که گیر نمیده
بله عالیه
عالیه ماشالله
عالیه ماشاالله
اره زیادم هست
ماشالا عالیه من دخترم ۳۲۰۰یود شد ۴۴۰۰ گفت خیلی خوبه
عالیه
باید رو نمودار رشد خودش برسی بشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.