۵ پاسخ

آره عزیزم خیلی عالیه یه اسپندم دود کن براش 😘

تو باردلری چیاااا خوردی وزن تولدش خوب بوده؟؟؟

اره عزیزم خوبه وزن ۱۵ روزگی یادته چند بود؟

کاملا نرمال

ماشالله
اره خوبه هر ماه تقریبا باید 1 کیلو اضافه داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی