دوستان میشه نظرتون رو درباره ی سونو بدید

تصویر
۴ پاسخ

اگه با قرص نتیجه نگرفتی دکتر باید بهت سینال اف یا hmg بده

تنبلی داری عزیزم

تنبلی تخمدان داری
یدونه فولیکول خوب داری که رشد میکنه اقدام داشته باش

احتمالا تنبلی تخمدان داری

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجَم🧸🤎 مامان جوجَم🧸🤎 هفته سیزدهم بارداری
مامان ارغوان نریمان مامان ارغوان نریمان هفته هفتم بارداری
مامان مهدیه مامان مهدیه هفته سی‌وچهارم بارداری