من الان دو روزه این دردو دارم ، شما فهمیدی دلیل اصلیشو؟؟؟ ۲۵ هفته ام بچه هم سفالیکه
من الان بعضی وقت دارم دیروزبعض خانم هاهم هفته مم هم میگفتن داریم طبیعی
برا منم از ۲۶ هفته شروع شد ..حس میکنم رگ کشیده شده
شاید باد افتاده من وقتی باد میفت درد میگره یبوست نداری احتمالا
شاید نی نی سفالیکه فشار میاره . اما زود نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.