مامانا درد مقعد طبیعیه

۵ پاسخ

من الان دو روزه این دردو دارم ، شما فهمیدی دلیل اصلیشو؟؟؟ ۲۵ هفته ام بچه هم سفالیکه

من الان بعضی وقت دارم دیروزبعض خانم هاهم هفته مم هم میگفتن داریم طبیعی

برا منم از ۲۶ هفته شروع شد ..حس میکنم رگ کشیده شده

شاید باد افتاده من وقتی باد میفت درد میگره یبوست نداری احتمالا

شاید نی نی سفالیکه فشار میاره . اما زود نیس؟

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی