چیزی نیست انگشتش رو تا ته میکنه توت و چک میکنه دهانه رحمت رو یکم درد داره ولی اگر خودت رو شل کنی چیزی نیست
۳۸ هفته باید بریم ؟
شل کن نترس دوتا انگشت میکنه دیگه 😂😂😂
من خودم از معاینه خاطره خوبی ندارم 😣
حالم بهم میخوره...
ولی استرس نداشته باش چیزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.