۴ پاسخ

چیزی نیست انگشتش رو تا ته می‌کنه توت و چک می‌کنه دهانه رحمت رو یکم درد داره ولی اگر خودت رو شل کنی چیزی نیست

۳۸ هفته باید بریم ؟

شل کن نترس دوتا انگشت می‌کنه دیگه 😂😂😂

من خودم از معاینه خاطره خوبی ندارم 😣
حالم بهم میخوره...
ولی استرس نداشته باش چیزی نیس

سوال های مرتبط