سلام خانم ها خسته نباشید هزینه غربالگری چقدر هستش ؟

۳ پاسخ

من امروز رفتم با بیمه تامین اجتماعی ۱۷۵۰ ب سونو دادم
نزدیک ۲ تومنم ب آزمایشم

من رفتم کلینیک آفرینش
سونو 2650
آزمایش 1700

بستگی به شهرت داره
من سونو 750
ازمایش1/100
با بیمه

سوال های مرتبط

مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وپنجم بارداری