سلام من باید از چند هفته گی به بعد سونو وزن برم

۴ پاسخ

تو خود سونوگرافی ها میگن اندازه ها رو

البته کمر دردهم دادشتم طول سرویکسم چک کردبرام

بستگی به شرایط خودتون و دکتر تون داره من قندم نوسان داشت ۲۸ هفته فرستاد گفت اب دور جنین و وزن جنین چک بشه یکی هم اخرای ۳۳ هفته نزدیک به هفته های اخر گفت برم

من امروز۲۹هفته و۵ روز بودم رفتم تا۳۲ وقت داری

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه🌕🫀 مامان ماه🌕🫀 ۳ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۹ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سیندرلا کوچولو🩵 مامان سیندرلا کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی