۳۱ پاسخ

سیمکارتم

ب نام خداوند متعال

هیچی

مغازه و ماشین به اسم منه و سه دنگ خونه

من دوماه پیش همه طلا هامو فروختم خونه خریدیم به نام خودم زدم

ما یه فامیل داریم میگه شوهرای ما سگ در کوچشونم به نام زنشون نمیزنن🤣

خودت چی عزیزم

من طلا هامو فروختم ماشین گرفت بدون اینکه بهم بگه زد به اسمم خونه اجاره کردیم بازم زد به اسمم
چون پول ساخت و سازی هم که انجام میدن همش به لطف طلاهای من بوده ( میدونه هیچوقت حتی اگر زبونم لال از هم جدا بشیم بی معرفت نیستم که پولاشو برای خودم بر دارم و باهاش بازم راه میام ،خیالش راحته)
در کل حقوق هم میگیره میریزه تو کارت خودم
و بارزترین سیاست من اینکه عاشقانه پای بدترین روزهای تلخ زندگیش موندم و میدونه که هیچ زنی مثل من پشتش نمیمونه و قبل بچه داشتنم شاغل بودم با این حال حقوق هامون جمع میکردم و پس انداز میکردم

یه ماشین بود ک رفتم در آوردم الا هیچی نیست اصلا خوشم نمیاد به اسمم باشه احساس مسئولیت می‌کنم همش حرص میخورم 🤣

هیچی

هیچی والا سیمکارت

خونه و ماشینامون و یه تیکه زمین
هیچی ب اسم شوهرم نیست😂😂😂

ماشینم به اسم خودمه😁

ب نام خدا هچی جز سیمکارتم

طلاهامو دادم ماشین گرفتیم زد بنامم ولی زمین مال خودم هست ولی بنام ایشونه..برعکس شده 😁

هیچی چون شوهرمم هیچی نداره نه ماشین نه خونه هیچی😂🤦🏻‍♀️
۳ ساله تو یه دهانه مغازه تو حیاط مادرشوهرم زندگی میکنم

سیمکارت😂😂😂

۲تاماشین داریم یکیش به اسم منه

سیمکارتم کارت های بانکیم
وقتی هم میگم میگه هر چی که دارم برا توعه عزیزم 😂

من ماشین پراید دارم😂
ولی خونمون داره آماده میشه همسرم میگه میخوام بزنم به اسم تو🤔

من شوهرم هرچی داره ب کمک من خریده
هرچند گاهی کم تونستم کمک کنم اما گوزم ب اسمم نی

🤣😬🤣به نام خدا شناسنامم و گوشی تو دستم به اسم منه
شاغل بودم فعلا شغل مادری و همسری و خانه داری انجام میدم
هبچ سیاستی ام ندارم😆

خونه وماشین

منم هیچی
والا اصلا اهل سیاست هم نیستم
شاغل بودم الان مرخصی م بخاطر پسرم امیدوارم بتونم از پاییز برگردم سر کارم.
تونستم چند تیکه طلا بخرم برای خودم
شوهرمو برام طلا خریده ولی میگه هر موقع بخوام باید بهم بدی البته میگه بیشترشو برات میگیرم

هر چیزی که بعد از ازدواج به دست آوردیم به نام من میکنه.

به نام خدا گزینه اخرهیچکدوم 🥲😅
فقط بافتنی بلدم

من هیچی تازه طلاهامو فروختم ماشین و خونه خریدم قرارع بود بزنه به نامم دقیقه نود اینقدر خانوادش توی گوشش خوندن که زد به نام خودش

خونه ،ماشین و یه تیکه زمین
البته خودم کارمندم همش با پول شوهر نیست

ماشینم ب اسم خودمه البته خودمم خریدم شاغل بود الان نیستم

مستاجریم قولنامه به اسم شوهرمه. ماشین هم به اسمشه‌. یه خونه خریدیم اون به اسم من شد.
شاغلم همه چی رو با هم خریدیم

کلیه هام 🤣🤣🤣🤣🤣

من هیچی ب اسمم نیست . هروقتم ب شوهرم میگم میگه هرچی من دارم ماله توعه🫥😂

سوال های مرتبط