بچه ها این ازمایشم چطور هست دکترم نیست نگرانم

تصویر
۶ پاسخ

همه چیزنرماله عزیزم

خوبه دیگه آزمایشت

همه چی خوبه

همه چی نرماله

خوبه خداروشکر مشکلی نداره

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد