۵ پاسخ

درخواست دوستی منو بقبول

اره رقیه جان خوبه
همراه عسل و دارچین و مغزیات و خرما و ارده

ما یه هفته شیرموز خوردیم با شوشو بعداز عروسی
یبوست شدیم هرکاری میکردیم نمیتونستیم برینیم😂😂
کلی شیاف قرص بعداز چن روز اسهال شدیم😂😂

خوبه ولی احتمال پسر شدن می‌ره بالاتر

اره خرما گردو بنداز توش با کمی عسل

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته دهم بارداری
مامان محیا مامان محیا قصد بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته نوزدهم بارداری
دنیز دنیز قصد بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌وششم بارداری