نان قدیمی و بهتره
مهم اینه که به بچه کدوم بسازه.ولی من شب قبل اینکه نینی به دنیا بیاد رفتم محض اطمینان یکی شیر خشک بگیرم داروخونه گفت نان و اپتامیل گفتم کنم بهتر گفت جفتش خوبه ولی نان قدیمی تره.دیگه از همون اول نان اوپتی پرو گرفتم دادم بهش تا الان.خداروشکر اذیتش نکرده خوب هم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.